網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月16日 星期五

林秀怡:孖男友沙灘肉搏 林秀怡:下次要再激啲 __,林秀怡,

下次幾激先?藝人林秀怡大騷長腿出席於大埔超級城舉行的慈善活動,問到是否靠長腿作招徠賣福袋?她笑說:「咁應該賣唔到,我係以親情、愛情為重點去Sell,有 ...


下次幾激先?


藝人林秀怡大騷長腿出席於大埔超級城舉行的慈善活動,問到是否靠長腿作招徠賣福袋?她笑說:「咁應該賣唔到,我係以親情、愛情為重點去Sell,有信心會賣得出,再唔係就搵朋友嚟買。」續指平時大時大節都有做義工習慣,亦會與患癌母親盡綿力:「冬天嘅時候媽媽會織頸巾,就會拎去老人院派。」問到媽媽身體狀況?林秀怡大派定心丸:「康復中,Keep住複診就可以,希望5年內都唔好再有咩事。」

剛拍畢無綫劇《唐人街》的她,預告7月分別會有一套劇集《十二傳說》及一個飲食節目出街,現時可稍作休息,提起早前被拍與導演男友於沙灘肉搏,她說:「咁啱嗰日完咗宣傳活動有時間,去到沙灘見到水就想衝落去,下次可以再肉搏啲,喺啲沙上面滾!(男友被影會介意?)佢慣咗,一開始都怕會好樣衰。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!