掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

林凱恩:拋胸上陣自己都嚇親!林凱恩:可一不可再 __,林凱恩,

林凱恩平時大多密實上陣,呢幕性感演出令大家勁驚喜!藝人林凱恩(Iris)在處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演Bonnie,乖乖女形象入晒屋,不過佢喺劇集 ...


林凱恩平時大多密實上陣,呢幕性感演出令大家勁驚喜!


藝人林凱恩(Iris)在處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演Bonnie,乖乖女形象入晒屋,不過佢喺劇集《她。她。 她的少女時代》嘅其中一集,就突然「性感大解放」,以超低胸晚裝裙上陣大晒事業線,上演飲醉被「執屍」一幕,即時睇到一班網民嘩嘩聲,激讚:「估唔到咁有料!」而Iris亦喺社交網發文,笑言畀自己嚇親:「是有點瘋,是有點狂。Haha~我自己都嚇親。希望冇嚇親大家~」


唔覺得打扮好性感


東網聯絡上Iris,提到性感演出成為熱話,佢就笑言:「其實我唔覺得我嘅打扮好性感,極其量都係戰鬥格,可能係因為我長期太保守,所以着咗呢條裙先有呢個咁性感嘅效果,我自己覺得性感嘅程度真係勁過台慶。(有冇加料?)我只係戴咗一個Push Up Bra,講真我唔係瘦底,個人有啲肉地,所以可能咁先令大家覺得咁勁。(平時有冇咩美胸心得?)好好保護佢,同埋按摩吓,其實真係冇乜特別,因為本身我真係私底下都打扮得好密實。」


拍攝時遭中年男士騷擾


佢續指多謝前輩田蕊妮及李思捷幫助入戲,令佢演得更放,又大爆拍攝時因為太性感惹來中年男士拍照騷擾,幸得工作人員及時上前保護。至於日後會唔會再挑戰性感場口?佢就表示:「可一不可再,我都唔想大家睇到咁肥膩嘅嘢。(《愛.回家》都唔會試吓?)我係『譚道德』個女,點會呢?(叫你拍《3日2夜》呢?)我諗我都會盡量着潛水衣,我唔係一個賣弄性感嘅人,我只係份人感性啫。」


感謝大家支持


而講到劇集出街後社交網即多咗唔少粉絲,佢就多謝大家嘅支持:「好多謝大家,我自己都未見過林凱恩嘅呢一面,我自己都覺得好新鮮。(會唔會喺社交網派福利照?)我諗就算係都係健康性感,唔會好似劇入邊咁。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!