掃呢頁CODE去手機

2019年8月12日 星期一

李泳豪:傳授飄移秘技!李泳豪培訓姪仔做賽車手 __,李泳豪,

相信長大必定成才!藝人李泳豪一向對胞兄李泳漢兩個小朋友視如己出,只要一唔使開工就會帶姪仔Alfie周圍去,認真係廿四孝二叔!李泳豪出晒名熱愛賽車,飄移 ...


相信長大必定成才!


藝人李泳豪一向對胞兄李泳漢兩個小朋友視如己出,只要一唔使開工就會帶姪仔Alfie周圍去,認真係廿四孝二叔!李泳豪出晒名熱愛賽車,飄移技術簡直出神入化,日前佢仲帶埋Alfie一齊去玩飄移,見Alfie戴晒頭盔做足安全措施,而李泳豪就喺後座攬住姪仔。佢仲留言話:「兩叔姪去飄移,車手是要從小訓練的。」睇嚟李泳豪打算培養姪仔同自己一樣成為賽車手!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!