網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月10日 星期六

容祖兒:李克勤為粉絲謀福利 祖兒眼利出手救一命 __,容祖兒,李克勤,

好彩祖兒眼明手快!天后容祖兒的《PRETTYCRAZY》演唱會昨晚已經去到第五場,捧場的圈中人除了楊受成先生夫婦、莫文蔚、毛舜筠、Ginlee、曾樂彤 ...


好彩祖兒眼明手快!


天后容祖兒的《PRETTY CRAZY》演唱會昨晚已經去到第五場,捧場的圈中人除了楊受成先生夫婦、莫文蔚、毛舜筠、Gin lee、曾樂彤等,好友李克勤更擔任嘉賓,克勤一上台就大讚祖兒個騷勁:「嘩,真係要恭喜要你先!個騷真係好犀利!成晚係對眼未停過,好忙!你個舞台設計師叫咩名話?聽講好勁,幫好多國際巨星設計舞台,我都係第一次聽到設計師人工高過歌手!」祖兒說:「係呀,你又知嘅……」繼而克勤笑着指着頭頂的舞台設計道:「佢哋話呢件係藝術品!我個人覺得設計師個靈感一定係來自我哋個蚊香!」全場大笑,祖兒更加笑到站不穩,正當想反駁,克勤已經又再搶白:「今日第五場真係唔夠第一場有福呀!第一場嗰班可以留低票尾再睇多場!」即時引起觀眾起哄應同:「聽講話有機件故障,所以可以睇多場……」祖兒說:「係呀,嗰晚成個台升唔到喎。 」料不到克勤反問:「咁樣係對其他十七場觀眾唔公平囉!你哋話係咪先!」觀眾即時狂歡呼拍掌大叫支持:「我剛剛去廁所個沖水有故障呀,我係咪可以睇多場先。」笑到祖兒無力招架,大叫:「黐線!」

克勤持續為觀眾爭取福利:「我唔知你點搞啦,今晚星期五大家冇咩做,你一係唱夜啲補番啦,反正你好多歌都未唱。」祖兒說:「你手指拗出唔拗入呀你!你講啦你,你同我睇到開燈先好走呀!咪同我講話你趕住湊仔!」克勤並未畀祖兒大到:「我今晚帶晒全家嚟睇呀!怕你呀!哈哈!」

當兩人合唱《刻不容緩》後,克勤準備返落台,但太心急之下,竟然企錯升降台邊口位,險出意外。祖兒見狀九秒九飛撲過去攬着他的腰,把他拉回來:「行錯路啦你……差啲!呢度降你落去呀,阿哥!」救回克勤一命。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!