網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月26日 星期一

黃美棋:最衰都係安德尊!黃美棋獲驚喜慶生感動爆喊 __,安德尊,慶生,黃美棋,

黃美棋又大一歲喇!藝人黃美棋尋日正式踏入三字頭,日前為無綫節目《流行都市》錄影期間,台前幕後包括「大王」安德尊、宋芝齡、焦浩軒等失驚無神推出蛋榚為佢提 ...


黃美棋又大一歲喇!


藝人黃美棋尋日正式踏入三字頭,日前為無綫節目《流行都市》錄影期間,台前幕後包括「大王」安德尊、宋芝齡、焦浩軒等失驚無神推出蛋榚為佢提前慶生!期間美棋更因為大王一番說話而感動到爆喊,片中聽到大王話:「如果冇你嘅加入,我哋都唔會有咁多嘅歡樂。」真係好窩心呀!

美棋表示:「我換完衫出嚟聽到佢哋唱生日歌,我諗咗一陣先知原來係同我慶祝,好開心!同時覺得好幸運可以加入《流行都市》,呢個大家庭真係好溫暖,原本我好努力忍住唔喊,但大王又好衰講啲嘢搞到我喊,嗰日真係好感動!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!