掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

【爆相爆片】麥浚龍陪女友嘆燭光晚餐 深情對望甜到漏 __,爆相爆片,麥浚龍,

讀者提供圖片
35歲麥浚龍(Juno)和中英混血女友Janine(戴庚玲)分手又復合,感情經得起時間考驗,早前兩人到中環撐枱腳食燭光晚餐,被讀者李小姐透過「爆相爆片 ...


35歲麥浚龍(Juno)和中英混血女友Janine(戴庚玲)分手又復合,感情經得起時間考驗,早前兩人到中環撐枱腳食燭光晚餐,被讀者李小姐透過「爆相爆片」分享甜蜜時刻。



李小姐在電話說:「嗰晚8點鐘,喺中環蘇豪區一間法國餐廳,見到Juno同女朋友,佢哋坐角落位好低調,由於佢女朋友染咗紅色頭髮,所以發現佢哋,而且佢哋成餐飯好sweet,其間兩個仲一齊出去煲煙。」從相片所見,Juno和女友享受撐枱腳時光,兩人深情對望,表現甜到漏;李小姐表示,聽朋友指幾個月前,亦在這間餐廳見過兩人,由於食客多是外籍人士,兩人可以輕鬆地享受燭光晚餐。其間廚師更出來跟Juno打招呼,明顯是熟客,最後兩人嘆足兩粒鐘才離去。



Juno是商人麥紹棠的細仔,屋企有米的Juno和Janine於2010年爆戀情,但1年後分手,2年後重燃愛火,兩人復合至今感情穩定,早前更公開在社交網放閃,Janine貼了跟男友的合照,寫道:「Your eyes hold everything my soul thirsts for.(你的眼睛擁有我的靈魂所渴望的一切。)」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



讀者提供圖片 麥浚龍和女友撐枱腳(讀者提供圖片) 麥浚龍和女友撐枱腳(讀者提供圖片)
 甜絲絲(讀者提供圖片)

甜絲絲(讀者提供圖片)
 讀者指餐廳每人最低消費一千元(讀者提供圖片)

讀者指餐廳每人最低消費一千元(讀者提供圖片)
廚師都出來跟他們打招呼(讀者提供圖片)

廚師都出來跟他們打招呼(讀者提供圖片)
 Janine在社交網貼合照放閃(網上圖片)

Janine在社交網貼合照放閃(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!