掃呢頁CODE去手機

2019年8月14日 星期三

姜麗文:姜麗文為《愛回家》堅搵菲律賓人學口音 __,姜麗文,愛回家,愛.回家,

又估你唔到喎。藝人姜麗文(Lesley)於前日無綫劇《愛.回家之開心速遞》播出一集中,客串扮演菲傭Meli,其一口菲律賓式廣東話,被網民大讚口音勁傳神 ...


又估你唔到喎。


藝人姜麗文(Lesley)於前日無綫劇《愛.回家之開心速遞》播出一集中,客串扮演菲傭Meli,其一口菲律賓式廣東話,被網民大讚口音勁傳神!但原來事前Lesley為劇集做足準備功課,向嫲嫲嘅工人姐姐Joey請教菲律賓話,Joey仲邀請Lesley去佢嘅生日派對,以便Lesley可以同多啲菲律賓朋友交談,更熟習菲律賓話。

Lesley其後喺社交網多謝Joey,並以英文留言:「起初我很擔心,因為我想尊重別人的文化,我問他們甚麼是合適的,甚麼是不敏感的。但他們的建議都是一樣的:『盡情地搞笑吧!』希望我表現得不錯!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!