網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月6日 星期二

同張曦雯愛上同一個男人 朱智賢:冇朋友做 __,張曦雯,朱智賢,

朱智賢好開心可幾在《白色強人》中同張曦雯、郭晉安演對手戲。經常當主持的藝人朱智賢,早前於無綫劇集《白色強人》演專業新聞部總監,相對於該劇以醫生為主線, ...


朱智賢好開心可幾在《白色強人》中同張曦雯、郭晉安演對手戲。


經常當主持的藝人朱智賢,早前於無綫劇集《白色強人》演專業新聞部總監,相對於該劇以醫生為主線,其角色略為有點遜色,幸而加插一條與張曦雯同時愛上郭晉安的感情線,總算有點睇頭,朱智賢說:「記得有場戲我對住曦雯話,大家都鍾意同一個男人,唔會做得成朋友,好多人讚呢句對白好型。(角色冇得發揮?)第一次有咁重戲分嘅角色,對新人嘅我已經好難得,但睇番套劇嘅表現,當然覺得仲有好多進步空間。」而在新劇《愛美麗狂想曲》中她飾演女強人,幸而與《白》劇的角色不同,再加上與曹永廉有感情線,令大家有新鮮怠感。

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!