掃呢頁CODE去手機

2019年8月27日 星期二

邱芷微 (前名:邱美薇):邱芷微男友曝光 滕麗名提議入《愛回家》 __,愛回家,愛.回家,滕麗名,邱美薇,

滕麗名讚邱芷微性格開朗。藝人滕麗名與許家傑是《愛.回家之開心速遞》中的核心人物,二人曾與「賈名媛」邱芷微合作。阿滕讚邱芷微性格開朗,雖然不認識陳志忠, ...


滕麗名讚邱芷微性格開朗。


藝人滕麗名與許家傑是《愛.回家之開心速遞》中的核心人物,二人曾與「賈名媛」邱芷微合作。阿滕讚邱芷微性格開朗,雖然不認識陳志忠,但對二人蜜運感開心:「仲要結婚對象喎,咁好嘅事當然戥佢哋開心。監製應該叫埋佢男朋友嚟一齊拍啦。」

而「送水輝」許家傑坦言認識邱芷微男友:「以前佢喺藝員部做時見過,之後佢參加《功夫新星》。我唔知佢哋拍拖,既然係咁,叫埋佢入劇一個叫『賈名媛』,一個叫『真公子』,咁就可以現實開心,喺劇裏面又開心。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!