掃呢頁CODE去手機

2019年8月19日 星期一

夏萍:淚崩悼夏萍 林家棟欣賞契媽為人率直 __,夏萍,林家棟,

林家棟憶述與契媽夏萍的相處點滴。資深演員夏萍今日在萬國殯儀館設靈,契仔林家棟於下午4時10分到達殯儀館,戴上口罩的他略有倦容,他表示想先幫手打點,說罷 ...


林家棟憶述與契媽夏萍的相處點滴。


資深演員夏萍今日在萬國殯儀館設靈,契仔林家棟於下午4時10分到達殯儀館,戴上口罩的他略有倦容,他表示想先幫手打點,說罷匆匆行入靈堂。

其後約於4時30分,除下口罩的他步出接受訪問,期間數度落淚,他透露契媽夏萍表示想土葬,因為怕火。講到夏萍的壽年眾說紛紜,家棟表示是81歲:「佢身份證寫大啲因為當年嚟香港嗰陣方便搵嘢做,但我都照計番佢講過嘅81歲,其實佢嘅嘢我唔係知太多,因為佢性格倔強,唔係好想講自己嘢。(你哋有咩難忘回憶?)喺電視台合作廿幾年,我好欣賞佢咁率直,成日用粗口鬧我,大家互相問候,好開心,佢又好關心我,我畀蚊咬佢會幫我𢱑,好似阿媽照顧小朋友咁。」

問到夏萍的身故原因,他表示契媽七月底中風,加上高血壓及糖尿病:「醫生用藥物去維持生命,但年紀大好難做大動作嘅醫治,我當時喺大陸開緊工,有問醫生可唔可以捱到我返嚟,結果捱到兩星期,我見到佢最後一面!」此時家棟激動得哭了出來,問到夏萍遺願,他說:「佢擔心走咗之後會點,我話有我喺度唔使擔心,我可以做嘅就係陪住佢,十年前已經想安排佢入護老院,但佢唔肯,之後佢喺屋企跌低,十個鐘先有人知,我同杜Sir(杜琪峯)即刻安排佢入安老院,三日內搞掂,佢成日問唔知走之後會點,我話我叫得你做阿媽,你叫得我做仔,我一定會照顧你到尾!」他再忍不住抹眼淚,非常感人!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!