掃呢頁CODE去手機

2019年8月17日 星期六

陳紫蓮:陪走人生最後的路!翁嘉穗淚別半個阿媽陳紫蓮 __,翁嘉穗,

翁嘉穗對Rosa離世感到離過。她,是每位港姐半個阿媽,沒有她,港姐或許沒有那麼璀璨......「港姐之母」陳紫蓮(Rosa)今日因子宮癌離世,跟她共事 ...


翁嘉穗對Rosa離世感到離過。


她,是每位港姐半個阿媽,沒有她,港姐或許沒有那麼璀璨......

「港姐之母」陳紫蓮(Rosa)今日因子宮癌離世,跟她共事過的港姐無不惋惜。她不單照顧每位港姐參選期間的起居飲食,就連選完港姐後也跟佳麗亦師亦友,這份情義更顯得彌足珍貴。

慧妍雅集會長翁嘉穗接受東網訪問,娓娓道出Rosa人生中最後的一段路。「Rosa走得好突然,我今日都有去探佢,估唔到佢咁快走,真係好難過。佢係患子宮癌末期。其實佢患呢個病我好遲先知,我前後探佢3次,頭兩次佢精神都OK,我哋都有傾有講,今日見佢已經係彌留狀態。」

甘願赴印尼睇巫醫

Rosa珍惜生命,為了治療,她也沒有放過任何一個機會,翁嘉穗說:「我煲松茸湯畀佢飲,我有朋友都係飲呢個湯好番,記得當時我哋都有傾港姐軼事,佢當時仲話佢好番啲,會試吓去印尼睇巫醫。」

翁嘉穗話Rosa走得好安詳,她的家人希望大家給多點私人空間,慧妍雅集會全力協助其身後事。

溫情、嚴肅、保守

講到Rosa的為人,翁嘉穗用了六個字來形容「溫情、嚴肅、保守」:「大家都當佢係半個阿媽,有咩心事都搵佢傾。我完咗港姐張約,有電影想搵我同伊健、陳慧琳拍,不過Rosa就幫我推咗,因為佢覺得個角色唔適合港姐形象。」

Rosa,就是這樣率性,再見港姐之母。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!