掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

張致恒:張致恒染血床單虐心 莊端兒單身至今 __,張致恒,莊端兒,

莊端兒好肯定與張致恒拍拖期間,Steven有劈腿。歌手莊端兒出席活動,問心情有否受舊愛張致恒(Steven)的桃色新聞所影響?她說:「我跳出咗好耐,都 ...


莊端兒好肯定與張致恒拍拖期間,Steven有劈腿。


歌手莊端兒出席活動,問心情有否受舊愛張致恒(Steven)的桃色新聞所影響?她說:「我跳出咗好耐,都有兩、三年,我哋係2016年9月分手。(咁記得?)係,女人吖嘛!(你哋有冇錢銀轇轕?)過咗去唔講,我哋財政獨立,佢新嘅嘢我唔知。」

幾唔開心都要過去

對於有指Steven與她拍拖期間曾劈腿蔣家旻及裕美?莊端兒說:「我知有呢件事,過咗去唔講。(係聽聞定真有其事?)我係當事人,我當然知情,但細節唔講。兩年前分手選擇唔講,依家都唔會講,但真係有發生。(染血床單呢?)我知情。我睇番啲報道都有啲虐心,因為係有經歷過同愛過佢,所以我唔講。(蔣家旻同裕美都否認喎?)我唔知,佢哋有佢哋嘅講法,我有我知情。希望件事快啲過去,佢(張致恒)有新生活,唔好畀呢件事困擾,幾唔開心都要過去。」

做好自己有人欣賞

問再發展戀情時會否先了解清楚對方背景?她笑言:「我到依家都冇男友,大家明有以前啲經歷,所以我依家都係單身。覺得工作重要過愛情,做好自己就會有人欣賞你,會有懂得愛你嘅人。」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!