掃呢頁CODE去手機

2019年8月15日 星期四

李家鼎:廿年生死約都肯!李家鼎唔敢扭計加人工 __,李家鼎,

李家鼎話自己份合約都未到期,冇理由扭計。無綫藝員李家鼎與譚玉瑛到灣仔會展美食博覽2019示範煎與焗魚腸兩款菜式,李家鼎說:「呢款菜式依家比較少人做,因 ...


李家鼎話自己份合約都未到期,冇理由扭計。


無綫藝員李家鼎與譚玉瑛到灣仔會展美食博覽2019示範煎與焗魚腸兩款菜式,李家鼎說:「呢款菜式依家比較少人做,因為唔擺得,要即叫即做,又賣唔到價錢。」譚玉瑛笑說:「呢個菜式我細個都冇食過、怕腥,做節目跟鼎爺學整過幾次,成功整到。」李家鼎笑指譚玉瑛是他首徒,邊做節目邊教她,除了教煮法,連拿刀切菜也傾囊相授。

問到李家鼎可有時間再拍攝《阿爺廚房》?他笑謂當然有時間,又自嘲自己肉隨砧板上,並將會拍攝第四輯共三十集,會到順德、南海、澳門等地方拍攝外景。問到李家鼎可有加人工?他笑說:「冇,我份合約都未到期,我亦冇理由扭計。」譚玉瑛笑說:「同你簽十年生約、十年死約。」李家鼎笑說:「佢肯,我冇所謂,每年加兩成,哈哈。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!