掃呢頁CODE去手機

2019年8月8日 星期四

港呢啲:青年港鐵站外被圍 的哥窮追肘壓︰走唔到㗎你 __,港鐵,

搭車要畀錢是常識吧?青年被擒獲,嚇到口窒窒?近日上水有黑衣青年疑因搭「霸王的」,遭的士司機及另一名男子合力制服,引來不少途人圍觀。片段於星期三(7日) ...


搭車要畀錢是常識吧?


青年被擒獲,嚇到口窒窒?近日上水有黑衣青年疑因搭「霸王的」,遭的士司機及另一名男子合力制服,引來不少途人圍觀。

片段於星期三(7日)上傳至Facebook群組「North District 北區」,只見在港鐵上水站外,有大叔及白衣男子一同捉着一名黑衣青年。期間大叔以背脊及手肘壓制︰「你唔夠我肥,走唔到㗎你」。

有途人嘗試調停,大叔直指當時青年一句「唔該」就落車︰「260蚊,你(途人)畀唔畀呀」。白衣男亦表示︰「唔係畀唔畀嘅問題,佢搭㗎,搭的士唔畀錢,預咗㗎啦」。事後有職員上前了解事件。

不少網民批評︰「冇錢就叫人拎錢嚟啦」、「真係要拉」、「今朝的士司機話佢冇畀的士錢,畀人捉住」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!