掃呢頁CODE去手機

2019年8月31日 星期六

何雁詩:唔公開關係有因!何雁詩同鄭俊弘組織家庭 __,何雁詩,鄭俊弘,

何雁詩話同鄭俊弘朝着組織家庭嘅目標進發!歌手何雁詩(Stpehenie)於09年毅然放低運動員身份,以16歲之齡參加第一屆《超級巨聲》入行,2017年 ...


何雁詩話同鄭俊弘朝着組織家庭嘅目標進發!


歌手何雁詩(Stpehenie)於09年毅然放低運動員身份,以16歲之齡參加第一屆《超級巨聲》入行,2017年憑主唱電視劇《不懂撒嬌的女人》插曲《我不會撒嬌》唱到街知巷聞,但同一時間爆出與鄭俊弘(Fred)相戀,兩人受負面新聞攻擊,令她一度患上情緒病之餘,歌唱事業亦受阻,暫別多時後,終於再推出全新派台歌《包庇》。


她接受電台訪問時,直認從小到大都是戀愛大過天,所以到2017年4月,她坦言想過一早公開跟Fred的關係,但因為:「當時唔係我哋揀!」兩人拍拖至今,她學到平淡是福:「我哋學會勇敢面對,學到好多,一齊睇電視都覺得好幸福。我覺得自己執到,佢唔會介意我啲襪周圍放!其實,佢都覺得執到囉!」還指二人平穩發展,有共識朝着組織家庭的目標進發。




---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!