掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

《包青天再起風雲》:公孫策玩穿越 曹永廉:個鑊我孭咗囉! __,包青天再起風雲,曹永廉,

曹永廉孭咗鑊!藝人曹永廉、譚俊彥、胡定欣及姚子羚等出席新劇《包青天再起風雲》記者會。戲中扮演公孫策的阿廉因早前一幕「北宋地圖戲」成網民熱話,《包》劇發 ...


曹永廉孭咗鑊!


藝人曹永廉、譚俊彥、胡定欣及姚子羚等出席新劇《包青天再起風雲》記者會。戲中扮演公孫策的阿廉因早前一幕「北宋地圖戲」成網民熱話,《包》劇發生在北宋時期,但「北宋」和「南宋」的劃分是在靖康之難前後,故公孫策有是未來人之嫌!

提起這戲場,他坦言:「揭開張地圖寫住北宋,自己又講咗啲相關對白,知道畀人穿越未來!地圖我打開,個鑊我孭咗囉。(一早唔知?)唔知,我都係大家講先知,平日歷史我都係Google搵㗎咋,我讀書唔叻,歷史要記性好,所以呢方面我興趣唔大。(入行以來拍戲最尷尬一次?)又唔係,成日都有錯漏,『幫朕check吓』、擺支烏龍茶喺度咪仲有件事?拍嘅時候冇人知,演員又一舊飯咁,相信日後公司會小心啲,阿Q啲諗咪畀啲嘢人提吓囉!」

對於網民指他「顛覆公孫策」,阿廉坦言:「計劃咗嘅,始終好難超越以前,所以注入啲新元素,想吸納年青觀眾,不過我哋查案仍然好嚴肅。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!