掃呢頁CODE去手機

2019年8月30日 星期五

善心有所屬震住搵古天樂 __,古天樂,

陳瀅早前難得與古天樂同場,搵人「搭路」影合照!
善心有所屬震住搵古天樂陳瀅原來早已心有所「屬」,更想跟這位圈中公認的型男偶像去做一件事,到底這位「幸運兒」是誰?陳瀅說:「佢就係古天樂,我想同佢去做探 ...


善心有所屬震住搵古天樂

陳瀅原來早已心有所「屬」,更想跟這位圈中公認的型男偶像去做一件事,到底這位「幸運兒」是誰?陳瀅說:「佢就係古天樂,我想同佢去做探訪,知道佢為人熱愛行善,呢方面都影響我,我有同公司講,今年想做多啲慈善嘢。」

她直言一向欣賞古仔,指他對香港影壇超有熱誠:「佢依家係演藝人協會會長,感受到佢希望香港影業做得更好,又低調做好多慈善嘢。」月前陳瀅獲邀擔任演藝人協會活動司儀,難得與古仔同場,她竟然求經理人「搭路」跟對方合照:「因為同佢影相要排隊o架!之後佢真係肯同我合照,嗰陣我勁開心,成個人震晒,差啲喊出嚟添。」

古天樂
  • 古天樂





鍾意就快D Share啦!