掃呢頁CODE去手機

2019年8月23日 星期五

李佳芯:捲政治風波 李佳芯認聽過《殺手》被抽起先 __,李佳芯,

李佳芯近日捲入政治風波,傳被無綫雪藏。無綫「視后」李佳芯在將軍澳電視城為劇集《愛美麗狂想曲》開工。對於李佳芯有傳捲入政治風波,傳被內地封殺,並遭無綫雪 ...


李佳芯近日捲入政治風波,傳被無綫雪藏。


無綫「視后」李佳芯在將軍澳電視城為劇集《愛美麗狂想曲》開工。對於李佳芯有傳捲入政治風波,傳被內地封殺,並遭無綫雪藏,其主演的台慶劇《殺手》更被抽起停播,原本由她演出的《BB來了2》與《踩過界2》也易角。

李佳芯受訪時回應:「我覺得好被動嘅,公司有佢哋嘅安排,相信公司衡量過先做決定,會尊重公司決定。(工作有冇影響?)暫時冇影響,依家拍緊《愛美麗狂想曲》,仲有個幾月要拍,完成埋手頭上嘅工作先。(兩劇易角?)收到通知《BB來了2》會延遲到出年先拍,原因就唔知,係咪易角就唔清楚,《踩界2》就未收到通知。(《殺手》停播?)之前有聽過話係台慶劇,但係依家公司嘅安排都有少少唔定,可能會考慮唔同嘅因素,不過,都有聽過《殺手》會抽起先,原因就唔係好清楚。(代言廣告有冇受影響?)啲廣告都仲有合約,大部分都係今年頭先開始嘅,經理人都有update我,暫時冇聽對我有唔滿意嘅聲音,我暫時都係做番好自己先,做好眼前工作,希望件事之後淡咗會好啲啦。」

對於李佳芯工作受到影響,無綫企業傳訊部回覆傳媒查詢:「近期香港發生連串暴力衝突事件,某些藝員可能受到內地觀眾之特别關注和引發敏感情緒。無綫電視節目,包括劇集,一直以來在內地發行,公司故此需要在營運上作出某些反應及調整,包括選角事宜,這純屬商業決定。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!