掃呢頁CODE去手機

2019年8月31日 星期六

林凱恩:林凱恩兩件頭泳衣做預告:日後有更多驚喜 __,林凱恩,

雖然今次咁密實,不過都期待!藝人林凱恩(Iris)早前喺劇集《她。她。她的少女時代》中突然「性感大解放」,以超低胸晚裝裙上陣谷出事業線,唔少網友都指估 ...


雖然今次咁密實,不過都期待!


藝人林凱恩(Iris)早前喺劇集《她。她。她的少女時代》中突然「性感大解放」,以超低胸晚裝裙上陣谷出事業線,唔少網友都指估唔到佢咁有料。


自言自己係「咪神(笑咪咪嗰隻咪)」嘅佢,雖然話呢個性感打扮可一不可再,但佢呢日喺社交網發放泳衣福利照,雖然只係兩件頭泳衣,澎湃度就當然冇劇集咁勁,但勝在有萌樣搭夠,她說:「真的只是個感性的小孩(。・ω・。)ノ就繼續長不大,用笑容溫暖你便好~~#大家都好識講笑#日後有更多驚喜~ #努力仔 #笑一個吧」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!