網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月5日 星期一

方媛:郭富城玩驚喜 突襲送花賀方媛生日夠浪漫 __,方媛,郭富城,

閃!兩年前下嫁天王郭富城嘅方媛(Moka),到依家已經係兩個囡囡嘅媽咪,雖然要忙住湊B,不過城城都唔會忘記氹老婆,呢日Moka喺社交網甫出一紮粉紅玫瑰 ...


閃!


兩年前下嫁天王郭富城嘅方媛(Moka),到依家已經係兩個囡囡嘅媽咪,雖然要忙住湊B,不過城城都唔會忘記氹老婆,呢日Moka喺社交網甫出一紮粉紅玫瑰嘅相,並留言話:「節日裏浪漫的儀式感還是要有的……💕每次都不知道大半夜哪找來的花,還問我喜不喜歡。」原來呢紮花係城城靜靜雞送畀Moka嘅生日禮物,網民都讚城城夠浪漫同埋有心思,仲話好想知道差唔多凌晨三點喺邊度有花賣!

不過翻差資料,2018年8月5日Moka喺微博祝過自己生日快樂,但係佢嘅「擬結婚通知書」上顯示係7月6日,究竟邊日先至係Moka生日,就要佢自己先知!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!