掃呢頁CODE去手機

2019年8月7日 星期三

外傭沖涼爭廁所? 僱主下「沖涼令」勁霸道 __,

僱傭同住,很多生活細節需要磨合,單是使用廁所,亦可引起糾紛。僱主一家未沖涼,外傭姐姐唔准沖?有外傭僱主在網上發文,埋怨外傭沖涼時,和僱主一家「爭廁所」 ...


僱傭同住,很多生活細節需要磨合,單是使用廁所,亦可引起糾紛。


僱主一家未沖涼,外傭姐姐唔准沖?有外傭僱主在網上發文,埋怨外傭沖涼時,和僱主一家「爭廁所」,於是向外傭下達「沖涼令」,未得僱主同意不能使用廁所沖涼。其行徑惹來網民圍攻,怒斥「工人唔係奴隸」。

網民SZe Wing MA昨日(6日)於Facebook群組「外傭僱主必看新聞訊息」發文指,家中外傭在僱主一家人仍未沖完晒涼情況下,便使用廁所沖涼,於是求對方「下次入去前問聲我哋有冇人用廁所」,變相要僱主批准才可沖涼。事主直言向姐姐講述新安排後,對方「好唔高興」。事主強調自己一家在晚上10時前都會「沖好涼」,暗示安排並不苛刻。

貼文發出後,不少人認為事主太過霸道,「沖個涼啫,咁都有得講,你都好嘢」、「沖涼都話要問過主人,等主人批准?」「家有家規,但係我係工人就唔打你工囉」;亦有留言建議事主應和外傭好好溝通,「邊個沖先都冇所謂,但係要講聲,因為沖涼時間較長,可以讓其他人先去廁所小解」,「各有各家規,你應該入屋時同佢講清楚」。

網民有話說

Dickson Glacier:你哋未溝通好!?

Nelzon Mok:「傭工」同妹仔或者奴隸係有分別㗎!

Miko Cheung:邊個先後無所謂,搞掂就得。

Kinmie Li:真係當人下人?

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!