掃呢頁CODE去手機

2019年8月22日 星期四

關心妍囡囡淡定冇扭計 __,關心妍,

「蝴蝶」陪返學<br>關心妍拖實囡囡上學去。
關心妍囡囡淡定冇扭計忙於內地巡唱的歌手關心妍(Jade),昨日在港陪3歲囡囡楊榮心開學,心心穿上整齊校服襯蝴蝶圖案波鞋,與媽媽SayBye後,乖乖步入 ...


關心妍囡囡淡定冇扭計

忙於內地巡唱的歌手關心妍(Jade),昨日在港陪3歲囡囡楊榮心開學,心心穿上整齊校服襯蝴蝶圖案波鞋,與媽媽Say Bye後,乖乖步入校園返幼稚園K1,表現超淡定。

Jade接受電話訪問時表示,感恩愛女獨立性很強:「佢好鍾意返學,之前讀學前班就黐身啲,要陪佢上幾日堂,但之後可以自己返,完全唔喊,我都有教佢如果有同學仔扭計,就去攬吓人哋。」問囡囡返學前可有做足準備?她說:「都係幫佢買鞋同校服,今次冇之前返學前班咁緊張,依家佢返下晝班,不過出年就返全日制。」至於可有安排囡囡返興趣班,她指心心現時有學畫畫,又指囡囡有音樂天分:「唔係五音不全,所以由我教唱歌同彈琴,發覺佢好鍾意中文字,3歲大已經識『醫院』同『學校』呢啲生字,我諗住遲啲送佢去學芭蕾舞。」






鍾意就快D Share啦!