掃呢頁CODE去手機

2019年8月28日 星期三

張智霖:C1:張智霖同靚靚講數養隻「追女貓」 __,張智霖,袁詠儀,靚靚,

型佬張智霖48歲牛一,床上直播,懇求靚靚畀佢養貓!型男張智霖(Chilam)昨日搭正凌晨12時與太太袁詠儀(靚靚)放閃,在床上玩直播迎接48歲,全程𢱑 ...


型佬張智霖48歲牛一,床上直播,懇求靚靚畀佢養貓!


型男張智霖(Chilam)昨日搭正凌晨12時與太太袁詠儀(靚靚)放閃,在床上玩直播迎接48歲,全程𢱑養貓的他,原來曾有玄學家指點養貓有助生女,難怪當問到他生日願望會否想追多個B女,湊成「好」字時,他直言採取順其自然態度,暗示未有放棄再當爸。

已育有12歲兒子張慕童的Chilam與靚靚,一直想追多個女,出盡方法包括曾嘗試人工受孕等,都未能成功。翻查紀錄,原來當年曾有高人指點他們,如果想追B女成功,養貓絕對有幫助,當時靚靚受訪更笑言:「Chilam半夜三更喺外國打返嚟畀我,話有咁嘅報道叫我去睇,其實我老公不嬲都好想養貓,而我又好想生女,所以即刻搵人 打畀師傅,師傅話公仔貓其實都得嘅。」

踏入8月27日生日凌晨,Chilam罕有地拉埋靚靚於睡房玩床上直播,希望用「群眾壓力」令太太就範養貓。本身已有兩隻狗的他,不停軟硬兼施,一時指多養一隻貓可「cheer me up」(令我開心),一時又話要搞 「全民投票」,少數服從多數。靚靚面對老公「撒野」,即化身鐵面無私包青天,無限loop 解釋:「愛犬阿金接受唔到另一種生物,佢會好大反應,佢會用脾氣同態度話畀你知佢好驚,而作為一個負責任嘅主人,係要顧及阿金嘅感受……投票?梗係屋企人投啦,唔通問你啲粉絲咩?」

無奈扁嘴搵「周公」

由於正在拍攝電影關係,Chilam昨晨要7時起床工作,不過未達目的誓不罷休,即使靚靚已提醒要休息,他仍繼續說:「聽日放工我會去睇貓……我心裏面有把聲音話畀我知,我係需要一隻貓嘅……」令人忍俊不禁,而靚靚答他:「可能我哋會喺寵物店出現,齋睇唔買!」Chilam最終未能成功游說太太,惟有扁嘴同粉絲講Bye Bye去搵「周 公」。

昨晨開工時,Chilam獲劇組推出生日蛋糕為他慶生,相當窩心。昨日他接受電話訪問,提到生日願望繼續鍥而不捨:「真係好想養,我唔係自私,係想幫兩隻狗搵多個玩伴啫!以前我都送過畀當時好想養貓嘅靚靚,依家輪到我想養之嘛,總之我會繼續去搵屬於自己嘅貓。(養唔成同靚靚追個女囉。)呢啲順其自然啦,但我想養貓多過養人喎!(生日點慶祝?)放工會同啲朋友去私人會所食飯,你哋(記者)一定發現唔到,哈哈。」

撇甩囝囝撐枱腳

另外,Chilam與靚靚日前撇下囝囝張慕童,駕車拍拖外出食晚飯,不過當時正值晚飯時間空餘車位不多,駕駛平治四驅車的他獲職員安排停泊一個狹窄車位,雖然他駕駛技術不錯,但亦要坐在旁邊的靚靚幫手睇位,其後二人離開停車場,十指緊扣步往附近大廈上樓撐枱腳,發現記者在場亦大方打招呼。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!