網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月12日 星期一

C君:C君患地貧 黃天頤:希望佢遲死過我 __,C君,

係愛呀!組合農夫成員C君今年二月宣布,向拍拖四年嘅電台DJ黃天頤求婚成功,並將於今年底結婚。待嫁嘅天頤接受東網訪問,講起籌備婚禮細節,都流露出喜悅心情 ...


係愛呀!


組合農夫成員C君今年二月宣布,向拍拖四年嘅電台DJ黃天頤求婚成功,並將於今年底結婚。待嫁嘅天頤接受東網訪問,講起籌備婚禮細節,都流露出喜悅心情,佢透露同C君慢工出細貨,更自爆連結婚相都未影:「我哋想去日本影嘅,但未影呀,而其他要Book嘅專業人士,我哋已經book晒,我哋通常都係好耐先做一樣嘢,我哋嘅信念就係點都覺得做得晒。」

平時外表搞笑嘅C君,原來對住天頤都有暖男一面,事事都會陪伴對方同畀意見,更經常以「一生得一次」嚟鼓勵天頤去做決定,天頤話:「婚禮係大家一齊搞,但佢嘅投入程度比我想像中高,例如我搵咗啲資料返嚟,佢係真係會睇晒,然後佢又會講佢嘅意見。之前去試婚紗,佢都好願意去陪我去揀,有時覺得有啲服裝好誇張,佢就會講一句『試吓一世人一次㗎咋喎!』」

陸永由心底祝福

天頤同C君相識十幾年,中間因工作關係,所以冇乜聯絡,但喺2006年因為大家喺廣播道返工,紅線靜靜哋將佢哋牽引住,但其實當初佢都有猶豫過:「因為大家認識咗十幾年,既然做得好朋友,諗住拍拖就賭到十年嘅友誼,一係得一係冇咗個朋友,但係佢話佢係有信心同我行落去,但過咗頭半年嘅時候,我就已經冇咗呢種不安嘅感覺。」而C君更喺拍拖期間,寫過一本情書畀佢,令佢好感動:「佢送咗本日記畀我,係佢嗰陣拍緊戲,見到拍戲嗰啲劇本印製得好精美,跟住佢就問人哋喺邊度有得釘裝。(邊一日你最感動?)佢話終於有一日忍唔住同陸永講我哋拍拖,因為佢話佢覺得呢個世界最會由心底祝福我哋嘅人就係陸永。」 

擔心過C君地中海貧血症

C君自小患有地中海貧血症,而有傳C君前女友Gloria以呢個病為由提出悔婚兼分手,天頤話起初亦有擔心:「我並唔係冇擔心過,生老病死唔能夠係我控制,我只係諗呢個人會唔會好快離開我,咁人係貪心嘅,一定想你嘅另一半遲死過你,所以我都不時提醒佢,要去愛護一吓身體,再加上唔代表我同佢一齊,我就特別有愛心同特別接受到啲,冇遺傳病亦都唔代表可以長命百歲,所以我覺得唔係一個好大嘅問題。」

而講到生育問題,佢話順其自然,而C君則唔抗拒有小朋友,但已做好身體檢查,唔係驚有病,而係對另一半嘅尊重:「我哋前提唔係因為想生小朋友以去做檢查,呢個只係對另一半基本嘅尊重同負責任。」

場地:Victorian Rose Tea Room

化妝:Niki Leung

服裝:Wardrobe whynot_xx

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!