網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月18日 星期日

湯洛雯:湯洛雯Down爆嗌攰:也許一次便足夠 __,湯洛雯,

到底係咩事呀?!藝人湯洛雯(Roxanne)早前參加好友朱千雪嘅婚禮,一班閨蜜開開心心留倩影,但今日佢突然喺社交網上載咗一張愁爆照,仲話:「也許一次便 ...


到底係咩事呀?!


藝人湯洛雯(Roxanne)早前參加好友朱千雪嘅婚禮,一班閨蜜開開心心留倩影,但今日佢突然喺社交網上載咗一張愁爆照,仲話:「也許一次便足夠了..」隨後佢又再表示「有點累的感覺,身和心。」令一班粉絲都非常擔心,留言問佢:「發生咩事呀?」仲有人問佢係咪受到下雨天嘅影響,所以心情有啲down呢?

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!