網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月30日 星期五

英超Fever:曼聯割席停不了 9年忠臣外借羅馬 __,曼聯,

曼聯喺轉會市場完結前瘋狂大清貨,繼阿歷斯山齊士外借國際米蘭後,意大利各大媒體報道,曼聯已經答應將英格蘭中堅基斯史摩寧外借羅馬1季,借用費為300萬歐元 ...




曼聯喺轉會市場完結前瘋狂大清貨,繼阿歷斯山齊士外借國際米蘭後,意大利各大媒體報道,曼聯已經答應將英格蘭中堅基斯史摩寧外借羅馬1季,借用費為300萬歐元,不過呢次交易就引嚟曼聯球迷批評,認為「紅魔鬼」放錯人!


羅馬今個夏天一直想搵中堅,之前傳過洛夫雲同梅斯達菲,最終就得到曼聯答應外借基斯史摩寧。曼聯簽入哈利馬古尼後,佢同域陀連迪路夫已經坐穩正選位置,基斯史摩寧自知冇碇企,所以要求離隊,原本愛華頓都想收購,不過蘇斯克查唔想放畀英超對手,造就羅馬乘虛而入。


29歲嘅基斯史摩寧喺2010年由富咸加盟曼聯,至今已經踏入第10個球季,係「紅魔鬼」目前陣中年資最長球員。基斯史摩寧離隊後,菲爾鍾斯、馬高斯盧祖、新人杜安薛比同養緊傷嘅艾歷拜利會作為中堅替補。


雖然基斯史摩寧近年受到唔少批評,不過曼迷對於將佢外借有唔少微言,因為佢哋覺得菲爾鍾斯同馬高斯盧祖更加應該被「割席」,盧祖上季只係踢過6場比賽、菲爾鍾斯都係得24場,反而基斯史摩寧上季有34次上陣,作為中堅替補係更加可靠人選。


立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!