掃呢頁CODE去手機

2019年8月1日 星期四

任達華:學狗叫博Friend 任達華望收養「布丁」 __,任達華,

任達華同布丁感情好好!影帝任達華早前遇襲受傷,受傷前他落力為主演新片《小Q》造勢。戲內扮演盲人的他,與導盲犬「布丁」成為好拍檔大演對手戲。為投入角色造 ...


任達華同布丁感情好好!


影帝任達華早前遇襲受傷,受傷前他落力為主演新片《小Q》造勢。戲內扮演盲人的他,與導盲犬「布丁」成為好拍檔大演對手戲。為投入角色造型,他特意戴上特製隱形眼鏡,原來感覺絕不好受:「戴咗隱形眼鏡之後,睇嘅嘢係全白,外來嘅光線會令我覺得好刺眼、好辛苦。」為了體驗盲人的內心世界,他更於盲人學校接受相關訓練時,要求蒙上眼睛,走進一個全黑空間作短暫逗留:「感覺真係好無助,自己嘅方向感全部冇晒,根本唔知自己去咗邊!」

芝士誘惑

其中一場戲講述任達華因討厭「布丁」,竟用溫柔的語氣引牠行近自己,然後發脾氣向牠大力拉扯,令不少愛狗之人大表心痛,任達華坦言:「我都拍到好心痛,但呢個係劇情需要。布丁其實好黐我,當初為咗接近佢,訓練時我學識扮狗叫,盡量用狗嘅語言同佢溝通,最搞笑嘅係拍戲期間佢成日要錫我,但好多時都錫錯位,搞到我成面口水,最終我要搽少少芝士係啱嘅位置引佢錫落嚟,先可完成拍攝。」

鬧市玩自殺

任達華因應劇情需要,於鬧市中「玩自殺」,道具汽車緊貼他身位才停下,令觀眾睇到一額汗!他坦言:「因為睇唔到,我都係靠個腦記低自己嘅『表演區』,而呢場戲我就同自己講要行啱方位,好似記住行去10點方向咁。(成日跌親?)手手腳腳免不了擦損。布丁付出都好多,我希望佢能夠提名到金像獎『最佳女主角』及『最佳新人』,拍完戲後佢就去咗服務主人,我同佢真係好有緣,我做gym嘅地方有好多人幫襯佢主人做盲人按摩,所以我有離遠探過佢,更希望約8年後佢退休,我可以爭取到收養佢,大家再續未了緣!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!