掃呢頁CODE去手機

2019年8月31日 星期六

容祖兒:容祖兒澄清冇同Gavin去泰國:我咪喺香港囉 __,容祖兒,

容祖兒澄清冇去旅行。樂壇天后容祖兒最近被傳與王菀之的已婚叔仔、外貌激似梁競徽的GavinSo拍拖,雖然祖兒已表明和Gavin沒有發展的可能,可是仍有傳 ...


容祖兒澄清冇去旅行。


樂壇天后容祖兒最近被傳與王菀之的已婚叔仔、外貌激似梁競徽的Gavin So拍拖,雖然祖兒已表明和Gavin沒有發展的可能,可是仍有傳兩人打算齊飛往泰國度假,為9月生日的Gavin慶祝,只是因為風聲太緊,祖兒要取消行程,而Gavin今早出發離港。


至於祖兒於晚上七時多坐住「JY」車牌的保母車到英皇駿景酒店,被問為何沒有和Gavin離港?她說:「咁我依家咪喺度囉!」又否認有出外度假的打算,而祖兒經理人霍汶希接受東網訪問表示:「祖兒根本冇去泰國,亦冇計劃去泰國,唔知點解要『砌』祖兒,祖兒聽到咁傳都話『我都冇去旅行,我依家咪喺香港囉!』」
---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!