掃呢頁CODE去手機

2019年8月26日 星期一

菊梓喬(Hana):真係跳舞?菊梓喬開騷感激歌迷支持爆喊 __,菊梓喬,

第一次開騷特別激動!歌手菊梓喬(Hana)在StarHall舉行一連2場《只想與你在一起演唱會》,第2場請來周柏豪和側田任表演嘉賓,Hana和柏豪合唱 ...


第一次開騷特別激動!


歌手菊梓喬(Hana)在Star Hall舉行一連2場《只想與你在一起演唱會》,第2場請來周柏豪和側田任表演嘉賓,Hana和柏豪合唱《一事無成》後,大讚他靚仔又夠義氣,幫他做足2晚嘉賓,柏豪謂看到Hana的努力和堅持,付出很多才企到這個台上,又稱兩人入行前在一個Band Show已認識。而Hana與側田合唱《命硬》,Hana稱每次想放棄時都會唱這首歌來撐過去。

至於Hana在個唱首度晒舞技,在台上雙手擺動,似動作多於舞步,她自嘲由小到大未跳過舞,所以希望大家給予掌聲鼓勵。台上亦有感性一面,當Hana唱畢《從未說起》,她邊說邊落淚:「呢首歌係屋企不停唱完又唱,唱完又喊,開心時聽旋律,唔開心就聽歌詞,多謝我冇放棄我夢想,多謝你哋無論出面發生乜事,你哋都嚟陪我,我唔知點解我會有呢個福氣,畀大家用愛包圍,我從小到大冇感受到愛,只覺得得自己一個,多謝大家今晚嚟陪我,陪我追夢,我知我可以走得更遠嘅。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!