掃呢頁CODE去手機

2019年8月23日 星期五

張頴康:點解?麥雅緻睇祖兒High爆 張頴康勁尷尬 __,容祖兒,張頴康,麥雅緻,

原因係…天后容祖兒啱啱成成咗第17場演唱會,呢晚張頴康同老婆麥雅緻都有去睇,麥雅緻喺社交網上載咗演唱會片段,見佢High到爆不停跟住唱,留言話:「祖兒 ...


原因係…


天后容祖兒啱啱成成咗第17場演唱會,呢晚張頴康同老婆麥雅緻都有去睇,麥雅緻喺社交網上載咗演唱會片段,見佢High到爆不停跟住唱,留言話:「祖兒嗰種追求完美到『刀仔拮大髀』嘅表演方式,完全係睇到令人腎上腺上升嘅Natural High。」

不過睇番條片,企喺隔籬嘅張頴康個樣好無奈兼帶啲尷尬,唔通覺得唔好聽?佢喺社交網解釋原因話:「唔好問我點解個樣會咁尷尬!我叫你全晚唱女仔歌睇吓你會點!不過又真係好好聽嘅,只係我唔熟歌詞先會咁啫!我老婆真係好鍾意佢,好彩佢係『女』啫!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!