網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月10日 星期六

朱千雪:朱千雪擺完酒單拖走 老公Justin冇影 __,朱千雪,

老公仔喺邊呀?藝人朱千雪與老公Justin月初在雙方親友見證下於峇里完婚,今日下午一對新人在跑馬地馬會會所設宴,主要是宴請男方親友。至下午4時許,婚宴 ...


老公仔喺邊呀?


藝人朱千雪與老公Justin月初在雙方親友見證下於峇里完婚,今日下午一對新人在跑馬地馬會會所設宴,主要是宴請男方親友。至下午4時許,婚宴後一眾親友陸續離開,新娘子千雪獨自往停車場取車,直駛回位於小西灣香閨,她未有停低接受訪問,只笑笑口向記者揮手道別,全程未見老公Justin。

Tracy返家後回覆東網稱:「今日其實簡簡單單,主要係同男家親戚朋友一齊食個Lunch,所有嘢都好Simple!(今日有冇儀式?)冇呀,所以儀式都喺峇里做晒!(習慣做人妻未呢?)哈哈!仲有好多嘢要學,不過好開心嘅!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!