網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月14日 星期三

【細細個就聽你】JW晒18年前容祖兒合照 肥嘟嘟何超盈被指同小儀撞樣 __,JW,何超儀,何超盈,容祖兒,小儀,

(左圖:IG圖片)
容祖兒演唱會在紅館進行中,王灝兒(JW)昨日在IG開倉,放了一張與小學同學在01年去睇祖兒演唱會的後台合照,回帶到18年前,JW只不過得11歲,她留言 ...


容祖兒演唱會在紅館進行中,王灝兒(JW)昨日在IG開倉,放了一張與小學同學在01年去睇祖兒演唱會的後台合照,回帶到18年前,JW只不過得11歲,她留言:「我嘅小學同學send返張相畀我!呢個係2001年容祖兒嘅隆重登場演唱會!我當時11歲!時間真係過得好快⋯⋯就咁就18年啦⋯⋯!」post一出,祖兒就給了9個驚嚇的emoji公仔,亦有友人指JW的英文名叫Joey也因為她,JW也承認因喜歡祖兒而改這英文名,而Robynn & Kendy的Robynn亦留言:「我細細個就聽你 just turned SO literal LOL HAHA」。



這張相的重點原是JW與祖兒,但不少人都錯重點,就是JW相中的同學仔們,有一個人非常面善,就是賭王四太的大女何超盈,當年11歲的超盈肥嘟嘟甚可愛,更相當時尚戴了choker的打扮。原來二人是自小相識的朋友仔,連超盈見到自己的童年照,亦不禁留言:「Omggggggg that’s so cute」,JW就回覆:「yes!!!! Rmb when we role played sailor moon at school hahahahhaa」還有胡杏兒的老公李乘德亦有留言指女孩貌似超盈。



雖然都有不少網民認得超盈,但最搞笑的是商台DJ梁文禮留言,覺得超盈似大台劇《愛回家》的阮兒,不少網民亦有同感。



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



JW與超盈原來是小學時代的朋友仔,於01年齊去睇容祖兒演唱會。(IG截圖) JW與超盈原來是小學時代的朋友仔,於01年齊去睇容祖兒演唱會。(IG截圖)
超盈亦有留言,自言童年照可愛。 (IG截圖)

超盈亦有留言,自言童年照可愛。 (IG截圖)
梁文禮tag商台DJ小儀,覺得超盈似大台劇《愛回家》的阮兒。(IG截圖)

梁文禮tag商台DJ小儀,覺得超盈似大台劇《愛回家》的阮兒。(IG截圖)

鍾意就快D Share啦!