掃呢頁CODE去手機

2019年8月6日 星期二

蘇慧恩:同蘇慧恩演情侶 梁奕藍佩服記者採訪搵命博 __,Ophelia,蘇慧恩,


蘇慧恩同梁奕藍喺慈善音樂劇入面飾演情侶。歌手蘇慧恩(Ophelia)與梁奕藍(Hayden)今日出席慈善音樂劇《慧藍的告白》發布會,Hayden坐在輪 ...


蘇慧恩同梁奕藍喺慈善音樂劇入面飾演情侶。


歌手蘇慧恩(Ophelia)與梁奕藍(Hayden)今日出席慈善音樂劇《慧藍的告白》發布會,Hayden坐在輪椅上接受訪問,他解釋:「我同Ophelia喺劇中係情侶,後來我去做戰地記者傷咗,之後要坐輪椅。(操作輪椅已經好純熟?)好熟,我上次拍MV都係坐輪椅,有去學習點操作。套劇入面我係中段先需要坐輪椅,不過我覺得導演嘅安排好英明,因為前段我未受傷時,我同Ophelia對手戲較多,到我坐輪椅嘅時候,就安排咗另一個演員做護士照顧我,佢個高度啱啱好,Ophelia唔使成日彎腰同我做戲。Ophelia補充說:「佢受傷後我哋得一場對手戲,係我跪喺佢面前崩潰痛哭。」Hayden則大爆原本導演要求Ophelia跪地向他求婚,但兩人覺得不太合理,所以刪除了。

至於綵排方面,Ophelia表示已排練很非常熟練,但有部分情節在LED上播放以營造兩個時空的效果,所以還要配合LED播放時的走位:「套劇係講戰地記者,真係好尊敬同佩服佢哋,要冒生命危險去採訪。」Hayden坦言尤其近期社會事件,令他對戰地記者這個角色更感受良多:「我每日都有留意直播,瞓唔到,所以個黑眼圈好大,我喺套劇個造型都幾頹同要好沮喪,所以都幾好,到時連妝都唔使化。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!