掃呢頁CODE去手機

2019年8月12日 星期一

演員爭相收養「小Q」 __,

《小Q》戲中有不少不同年紀的拉布拉多犬,全已被工作人員領養。劇照
任達華主演的電影《小Q》以導盲犬為主題,星皓電影去年拍攝時,邀請到香港導盲犬協會借出受訓中的導盲犬拍攝,不過因為戲中導盲犬的劇情是從小講到老死,所以有 ...


任達華主演的電影《小Q》以導盲犬為主題,星皓電影去年拍攝時,邀請到香港導盲犬協會借出受訓中的導盲犬拍攝,不過因為戲中導盲犬的劇情是從小講到老死,所以有關方面也特地從外地買來數十隻不同年紀的拉布拉多犬拍攝。導演羅永昌昨日接受訪問說:「大家初時以為部戲拍完啲狗唔知會點處理,擔心佢哋無家可歸,所以大家都話要收養,結果戲一拍完,啲狗已經俾班crew各自收養咗返屋企。喺戲中演晚期扮跛咗嘅小Q,係一隻叫『老爺』嘅拉布拉多,原本老闆王海峰同GiGi都想收養,但場記大佬第一時間已攞咗返屋企養。」導演指工作人員對住狗的時間比演員長,與狗的感情也更深。

至於主角布丁,是導盲犬協會借出拍攝,拍完戲就繼續接受訓練,現在已經服役,成為一名女視障人士的導盲犬,之前《小Q》首映禮,布丁還帶住主人出席。

採訪:鍾國仁

相關新聞:【暑假港片】影帝戲接戲爭票房




鍾意就快D Share啦!