掃呢頁CODE去手機

2019年8月1日 星期四

【獨家】許志安Sammi甜蜜拖手赴英國 修補安心裂痕 __,Sammi,安仔,許志安,鄭秀文,

(讀者提供圖片)
鄭秀文(Sammi)上周六終於完成13場「FOLLOWMi鄭秀文世界巡迴演唱會」,正式鬆一口氣。完騷後,Sammi已漏口風表示會去旅行休息,但被問會否 ...


鄭秀文(Sammi)上周六終於完成13場「FOLLOWMi鄭秀文世界巡迴演唱會」,正式鬆一口氣。完騷後,Sammi已漏口風表示會去旅行休息,但被問會否與老公許志安同行,Sammi就避答,只表示會和朋友去。

相關新聞:【狗仔出更】張衞健孖老婆掩護Sammi安仔 分開入閘保持警惕



不過,Sammi早說過「不放棄對方」原諒老公許志安出軌偷食黃心穎,辛苦完成演唱會去嘆世界,又怎會冇預埋安仔?今日下午約1時40分,《蘋果》讀者吳小姐就透過「爆相爆片」分享她在機場捕獲Sammi、安仔甜蜜出發去旅行的照片,而同一時間《蘋果》亦發現張衞健和老婆張茜現身機場。



吳小姐接受《蘋果》電話訪問表示:「今日大約1點40分左右,見到Sammi同安仔,佢哋同我一齊上咗架無人駕駛列車,然後喺40-80號落車。」從照片所見,穿皮褸全黑打扮的Sammi今日素顏沒有化妝,她將頭髮束起及戴上太陽眼鏡,而安仔則揹了一個黑色背囊,穿藍色牛仔恤衫襯牛仔褲。吳小姐說:「安仔戴咗口罩,見佢上車同Sammi密密斟,架車唔算多人,但Sammi都有四圍望,我舉高電話佢都有望一望我,但佢哋落車時就手拖住手咁行。」

相關新聞:【安仔冇影】Sammi約「男朋友」預祝47歲生日 杜Sir古仔扮Twins反白眼



據悉,Sammi今次除與老公安仔同行,張衞健和老婆張茜都是旅伴,但相信Sammi為怕4人齊齊現身機場會太張揚,故「張氏」和「許氏」決定分開在兩個機場大樓入閘,上機後才會合。本報亦收到消息,4人今次目的地是英國,估計他們會順道探望已移居英國的雷頌德(Mark)及太太梁家玉。



今年4月,《蘋果》獨家爆安仔「偷食」黃心穎,在車廂連環攬啜錫,雖然安仔即時開記者會認錯及停工,但依然被封賤男,部份Sammi迷至今仍未原諒他背叛偶像,反而Sammi早已釋懷,而安仔13場演唱會亦都有到場,坐在後台為Sammi打氣,做她最強力的後盾,二人用行動努力修補之前「安心事件」在他們的婚姻造成的裂痕。

------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9

-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



(讀者提供圖片) Sammi與許志安赴英國旅行 。(讀者提供圖片) Sammi與許志安赴英國旅行 。(讀者提供圖片)
車廂內可能有啲嘈,安仔低頭聽Sammi講嘢。(讀者提供圖片)

車廂內可能有啲嘈,安仔低頭聽Sammi講嘢。(讀者提供圖片)
安仔連日都有睇Sammi演唱會。(資料圖片)

安仔連日都有睇Sammi演唱會。(資料圖片)
Sammi上個月完成演唱會,非常之高水平。(資料圖片)

Sammi上個月完成演唱會,非常之高水平。(資料圖片)
她接受訪問表示會同朋友去旅行。(資料圖片)

她接受訪問表示會同朋友去旅行。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!