掃呢頁CODE去手機

2019年8月30日 星期五

《我和星星有個約會》:女神陳瀅開出擇偶清單 向西人Say No! __,女神,我和星星有個約會,星星,陳瀅,

今集《我和星星有個約會》嘉賓係陳瀅。歌仔都有得唱:「陳瀅是你~能飛天遁地」不過,女神陳瀅(Jeannie)喺今集《我和星星有個約會》就唔使「飛天遁地」 ...


今集《我和星星有個約會》嘉賓係陳瀅。


歌仔都有得唱:「陳瀅是你~能飛天遁地」不過,女神陳瀅(Jeannie)喺今集《我和星星有個約會》就唔使「飛天遁地」咁辛苦,只係帶兩位粉絲Annie同Nelson去做狗狗義工,管家上身吩咐佢哋清潔狗宿舍、幫狗仔梳毛,相當有霸氣。


正所謂有緣千里能相會,原來Jeannie同Nelson係同月同日生日,兩人做義工期間似足相睇,Jeannie大讚Nelson會做家務又有愛心,更主動問對方有冇拍拖,導演突破「盲腸」問:「係咪你自己想要?」場面搞笑!傾偈期間,粉絲們問到鍾意咩類型男仔,Jeannie大方公開擇偶條件,揚言唔要外國人、唔要靚仔,孝順同識做家務嘅男仔會加分。


Jeannie冇冷落Annie,即場突擊考驗對方有幾了解自己,Annie仲送咗份小禮物畀Jeannie,整個做義工過程笑料不絕,笑聲不斷,想感受一下同女神做義工嘅滋味,即刻去片


場地:愛護動物協會


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!