掃呢頁CODE去手機

2019年8月15日 星期四

金剛:人肉衝浪板!女友玩胸壓狂Un 金剛受落任踩 __,金剛,

金剛,辛苦了!台灣藝人金剛同「國光女神」梁云菲(Nana)拍拖後,一直都好恩愛,仲成日喺社交網放閃,閃盲網友雙眼!而Nana一向熱愛水上活動,成日都着 ...


金剛,辛苦了!


台灣藝人金剛同「國光女神」梁云菲(Nana)拍拖後,一直都好恩愛,仲成日喺社交網放閃,閃盲網友雙眼!而Nana一向熱愛水上活動,成日都着三點式,估唔到佢連「陸上衝浪」都有興趣,但塊衝浪板竟然唔係一塊板,而係金剛自己扮嘅?

片中見Nana起勢胸壓金剛扮衝浪,但金剛表現專業,瞓到直一直咁繼續做一塊板,點知Nana再下一城狂Un,又企起身扮衝浪,仲擺埋甫士,但金剛仍然默默咁扮演好一塊衝浪板,真係令唔少網友睇見都覺得痛,不過睇嚟金剛好受落零怨言,Nana都忍不住大讚男友:「不愧是一名厲害的演員,這衝浪板演得太好了!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!