網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月7日 星期三

蔣家旻:激烈水戰狂走光!蔣家旻VS李君妍邊個贏? __,李君妍,蔣家旻,

大家覺得邊個贏先?無綫劇集《十二傳說》演員劉佩玥、林子善、蔣家旻、黎燕珊、李君妍等在黃竹坑某酒店泳池進行水戰宣傳新劇。劉佩玥錫身沒參與水戰,外面穿上T ...


大家覺得邊個贏先?


無綫劇集《十二傳說》演員劉佩玥、林子善、蔣家旻、黎燕珊、李君妍等在黃竹坑某酒店泳池進行水戰宣傳新劇。劉佩玥錫身沒參與水戰,外面穿上T恤防走光的蔣家旻與李君妍在浮床水戰,互推對方落水時齊齊洩春光,蔣家旻離奇地露黑bra,而泳衣打底的李君妍則洩露豐滿身材。

蔣家旻受訪時指因為出席活動時迷路,只來得及換泳褲,上身則未有換泳衣已經要開始活動,但也不擔心會走光,問到濕身後豈不是沒有內衣替換,她笑說:「天氣實在太熱,都已經乾乾地,攞個風筒吹吓就得。我擔心個泳池水深多啲,因為我唔識游水,張頴康仲係咁推我落水,我真係冇游水天分,試過要為節目學潛水,潛咗落三米已經驚到唔識呼吸,我係忌水嘅。」

黎燕珊被問到為甚麼不落水玩?她笑說:「本來我要落水㗎,因為以前拍電影整傷腰,驚落水跌親。其實着三點式都冇所謂,50幾歲都好可以靚。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!