網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月9日 星期五

許芷熒(前名:許亦妮 Whitney):許芷熒宣布結婚:佢連沖涼都怕我會跣親 __,Whitney,許亦妮,許芷熒,

恭喜晒許芷熒找到對的人!2011年港姐季軍許芷熒(Whitney、前名:許亦妮)入行以嚟有唔少緋聞,經常被指同唔少富家子交往,喺2017年3月宣布過分 ...


恭喜晒許芷熒找到對的人!


2011年港姐季軍許芷熒(Whitney、前名:許亦妮)入行以嚟有唔少緋聞,經常被指同唔少富家子交往,喺2017年3月宣布過分手之後,隔咗近一年先再有新戀情,並經常喺社交網放閃,不時傳出男友已向佢求婚嘅消息,今日佢終於「官宣」要結婚喇!

梁麗瑩做紅娘

Whitney發長文表示同未婚夫相識嘅時候,朋友已經話佢哋好有夫妻相,而大約兩年前幾前,佢喺教堂祈禱同神講希望會遇到一個彼此會互相珍惜,互相愛護的伴侶 ,點知當晚好姊妹梁麗瑩就突然打畀佢話想介紹男仔畀佢識:「我當時已經準備上床睡覺, 很不想外出,但梁麗瑩叫我隨便穿件衣服,帶頂帽子出去找她,結果彼此認識了原來很投契,彼此都有相逢恨晚的感覺。我一直覺得是神讓我遇上你,是神有聽我的禱告!是祂的安排😊」

幼稚園得上天啟示

而呢段緣分,原來喺Whitney讀幼稚園嗰陣已經得到上天啟示:「當我知道你名字叫Alexander,我更覺有點驚訝, 因為家人說我幾歲讀幼稚園的時候, 每天放學都說 『Alexander』這個名字,回想起來,感覺好像上天一早已經跟我暗示,我將來的丈夫名字是Alexander!」

影婚照已覺不捨

而影婚照嗰陣,Whitney同未婚夫都非常感動,大家都眼濕濕有唔捨得對方嘅感覺:「我現在已經開始捨不得你,已經害怕有一天要和你說再見, 又不知要再等多久才能再在同一個時空裏相遇。」佢亦大讚未婚夫體貼,並舉出多個事例,話畀大家知點解自己答應求婚:「過馬路時,你永遠都會站在車駛過來的方向, 用身體去擋住我,確保我不會有危險。你每天下班後都一定風雨不改要吃我煮的晚餐。你總是常給我小驚喜,常常會寫情信給我告訴我你多愛我。你很支持我喜歡做的事, 我喜歡煮飯,喜歡研究食譜 ,你每天都為我試食, 就算一個餸煮了十次,你都覺得是全世界最好吃的飯餸。這些都只是其中一些你的優點,也是為甚麼當你向我求婚時,我想也沒有想過,就said yes!」

期待共度餘生

Whitney感激未婚夫呢兩年幾以嚟對佢嘅支持,又指兩個人一齊,唔只要互相遷就,仲要互相令對方進步:「雖然你很奄尖,很有要求,很挑剔,但是令我進步成為一個更好的人~(哈哈😃被挑剔但是心裏還是覺得甜蜜的)」又感性咁話:「曾經有位朋友跟我說:"Whitney,你將來選擇丈夫,一定要選擇一個處處保護你,處處緊張你,連沖涼都怕你會跣親嘅男人。" 今天我找到了🤗我們決定組織家庭,一起到白頭❤️💞 我將會用一生的時間來珍惜你,愛護你,支持你, 尊敬你,崇拜你。感謝你每天帶給我的歡樂,笑聲,讚美,欣賞和保護❤️」Whitney最後再感謝神同好姊妹梁麗瑩撮合咗佢哋,仲話好期待同未婚夫共度餘生添!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!