網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月7日 星期三

【愛國愛港】香港演藝界爭做「護旗手」 杜汶澤爆粗:我係X你彭浩翔一個 __,彭浩翔,杜汶澤,

日前旺角遊行部份示威者走到尖沙嘴天星碼頭,有人將五支旗杆上的國旗除下丟入維港,事件引起前特首梁振英懸賞港幣1百萬元,呼籲公眾向警方提供線索,昨日央視新 ...


日前旺角遊行部份示威者走到尖沙嘴天星碼頭,有人將五支旗杆上的國旗除下丟入維港,事件引起前特首梁振英懸賞港幣1百萬元,呼籲公眾向警方提供線索,昨日央視新聞貼出一張五星國旗照,寫「五星紅旗有14億護旗手」,除了大陸藝人在微博為國旗護航之外,有部份香港藝人都爭相加入「護旗手」行列,在微博貼國旗表忠。



一直支持反送中運動的杜汶澤,於個人fb以「每個人一生中總會遇到幾個人渣」為題,不點名怒斥:「其實你已經搵咗好多錢唔使再窮乜X嘢叫『我是護旗手』呀?枝旗跌落海你唔X跳落去執仆街!X你咪X再呃香港人錢呀!」更表示今日是6月以來「最嬲係今日。」



而曾經在微博轉發聲稱自己是「護旗手」的香港演藝界,就包括有成龍、Angelababy、劉愷威、陳小春、陳曉東、陳勳奇、何超蓮、陳偉霆、吳亦凡、王嘉爾,今日導演彭浩翔都加入行列,他們的行徑討好了大陸網民,但卻令香港人好失望,留言批評:「投機取巧」。



此外,韓國男團GOT7香港成員王嘉爾(Jackson)前日亦在微博留言自稱「我是護旗手」,即時引發中港兩批網民展開罵戰,有香港網民直言對Jackson感到失望,亦有網民指GOT7將於月底在亞博館開騷,號召網民到時去機場接機。



杜汶澤其後更在facebook再指:「對唔住之前我無開名可能令蘋果誤會咗,我無鬧其他人,因為嗰班人主要係做大陸人生意嘅,我無意見,無感受,亦唔意外。我係X你彭浩翔一個啫!因為你自己投資拍賀歲就標榜自己為香港人而拍,咁X有型?叫人支持本土電影?喺香港同你個出人血饅頭 t-shirt 嘅兄弟鄒凱光開 talk show 賺香港人錢?你有乜資格喺我面前X王晶呀?王晶至少夠膽講佢唔志在香港市場!好你多多聲!我真係睇住你大睇住你壞呀!仆X仔!喺呢個時期,你做一樣咁傷害香港人感情嘅事,我絕對唔會原諒你!」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



彭浩翔今日於微博轉發「護旗手」一文(微博圖片) 彭浩翔今日於微博轉發「護旗手」一文(微博圖片)
有網民放上fb專頁,引來無數香港網民鬧爆。(網上圖片)

有網民放上fb專頁,引來無數香港網民鬧爆。(網上圖片)
(網上圖片)

(網上圖片)
杜汶澤亦於個人fb以「每個人一生中總會遇到幾個人渣」為題不點名怒斥(網上圖片)

杜汶澤亦於個人fb以「每個人一生中總會遇到幾個人渣」為題不點名怒斥(網上圖片)
韓國男團GOT7香港成員王嘉爾亦有轉貼。(微博圖片)

韓國男團GOT7香港成員王嘉爾亦有轉貼。(微博圖片)
 阿澤其後開名鬧彭浩翔(杜汶澤facebook圖片)

阿澤其後開名鬧彭浩翔(杜汶澤facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!