掃呢頁CODE去手機

2019年9月16日 星期一

林志穎:錫到燶!林志穎為10歲仔大搞超英生日P __,林志穎,

萬千寵愛在一身!台灣男星林志穎大仔Kimi尋日10歲生日,林志穎為佢大搞生日派對大肆慶祝!佢喺社交網上載多張派對相,生日會以超級英雄做主題,不但放滿I ...


萬千寵愛在一身!


台灣男星林志穎大仔Kimi尋日10歲生日,林志穎為佢大搞生日派對大肆慶祝!佢喺社交網上載多張派對相,生日會以超級英雄做主題,不但放滿Iron Man、蜘蛛俠嘅氣球,更有唔同英雄角色嘅生日蛋糕及Cup Cake,真係勁有心思!而Kimi非常滿意呢份生日禮物,同一大班朋友玩得相當開心!


林志穎又晒出多張同大仔嘅舊合照,並留言:「十歲是一個非常令人期待與美好的年齡,也是人生重要的第一個里程碑,不管你將來做甚麼,有沒有成功,我們祈盼的永遠是你能健康成長,快快樂樂的,一直保有積極樂觀的態度,爸比媽咪會一直陪伴在你身邊,鼓勵支持你,最後,要祝你十歲生日快樂!」仲大爆囝囝許足三個生日願望添!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!