網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月29日 星期日

汪明荃:汪明荃着高踭仆到飛起 12秒狼狽爬起身 __,汪明荃,

希望汪明荃冇事啦……近日網上流傳香港藝人汪明荃日前參加演出時跌倒,意外發生時,身穿長裙的她,隨音樂優雅地步出台前,但見她跣一跣腳,隨即整個人失平衡而跌 ...


希望汪明荃冇事啦……


近日網上流傳香港藝人汪明荃日前參加演出時跌倒,意外發生時,身穿長裙的她,隨音樂優雅地步出台前,但見她跣一跣腳,隨即整個人失平衡而跌倒地上,聽見有觀眾發出驚叫聲,汪明荃其中一隻着住高踭鞋的腳更仆到飛起,但處變不驚的她,即用雙手撐起身,坐好定一定神後再自行起身,在場嘉賓和工作人員9秒9衝上台相扶。


不過小意外未有影響她專業表現,見佢邊唱邊企起身後向工作人員點頭,並以普通話講咗句「謝謝」,再繼續唱其經典歌《萬水千山總是情》,且依舊美妙動聽,還在台上輕搖裙擺表現風騷,行動自如,似乎冇咩大礙。今次汪明荃喺邊度跌倒,就喺邊度起番身,真係無得頂!




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!