網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月8日 星期日

黃榕:19吋黃蜂腰 黃榕健美比賽得第三爆喊 __,黃榕,

今日佢狀態Fit到爆!藝人黃榕出席活動,透露昨日健美比賽成績是第三名,她表示:「四月嗰陣比賽就攞亞軍。(失望?)少少,因為預備咗好耐,但對得住自己,都 ...


今日佢狀態Fit到爆!


藝人黃榕出席活動,透露昨日健美比賽成績是第三名,她表示:「四月嗰陣比賽就攞亞軍。(失望?)少少,因為預備咗好耐,但對得住自己,都訓練咗三個月。(覺得自己邊方面差少少?)其實我覺得自己好好,肌肉同舞台Pose都好好,所以返到後台都忍唔住喊,但唔緊要,下次再嚟,可能下年四月比賽,都想去外國參賽攞下經驗。」


她又表示現時會教人瘦身、練肌肉、美臀、瘦腰,笑言現時很滿意條腰:「19吋,係人生最瘦,但尋日食咗一餐就已經冇咁好線條,但嚟緊都會盡量keep住。」問到比賽後可有放肆大食?她笑言:「有呀,尋日放肆食咗辣雞,聽日就會食火鍋。」問到可有意自己拍片放上網教人修身?她表示:「都想,平時自己都有拍片放IG,但就淨係自己做,冇教人哋做,但嚟緊都想仔細啲教吓人哋點做。」她又表示半年前考到健身教練牌,現是都有收生一對一教。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!