掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

港姐2019:港姐冠軍凱旋 黃嘉雯唔認做小三介入戀情 __,小三,港姐,港姐2019,黃嘉雯,

家人冇喺樓下接喎!出爐港姐冠軍黃嘉雯得獎後在將軍澳電視城接受完各大傳媒訪問後,約凌晨十二時半乘坐大會安排的車輛返回紅磡海逸豪園住宅,但未見其家人與男友 ...


家人冇喺樓下接喎!


出爐港姐冠軍黃嘉雯得獎後在將軍澳電視城接受完各大傳媒訪問後,約凌晨十二時半乘坐大會安排的車輛返回紅磡海逸豪園住宅,但未見其家人與男友在樓下迎接。問到她與外籍男友「A貨雷神」Matej會怎樣慶祝?黃嘉雯說:「都係一齊食餐飯。(依家最想做乜?)最想係瞓覺同埋食飯,最想去打邊爐。(屋企人點同你慶祝?)佢哋喺樓上等緊我,唔知呀,我諗都係傾吓偈。(會唔會開心到瞓唔着?)唔會,好攰呀,依家最想就係瞓覺。」


此外,對於有報道指黃嘉雯曾做第三者介入牙醫戀情?她否認說:「冇咁嘅事,絕對唔係,佢係我男朋友嚟㗎。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!