掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

港姐2019:估中港姐三甲!戴祖儀靠蚊瘌獨得廿萬獎金 __,戴祖儀,港姐,港姐2019,

戴祖儀認真幸運!今屆港姐圓滿結束,現場200位藝員參與競猜港姐活動,最終由歌手戴祖儀估中三甲兼被抽中,贏得20萬港元獎金!她直言抽獎時相當緊張,感覺猶 ...


戴祖儀認真幸運!


今屆港姐圓滿結束,現場200位藝員參與競猜港姐活動,最終由歌手戴祖儀估中三甲兼被抽中,贏得20萬港元獎金!她直言抽獎時相當緊張,感覺猶如自己選美:「我同星夢班師姐一齊坐,大家都戥我緊張。(會點用筆獎金?)好大部分會用嚟請公司同事食飯,老闆都咁叫。(預幾多錢請食飯?)最近同事胃口都幾大,唔會放過我,加入公司嘅傳統係要請,但我加入呢年幾都未,一次過會預五位數!」她又笑言頭上的蚊瘌果然鴻運當頭,助她贏得獎金。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!