網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月9日 星期一

港姐2019:港姐:笑姚懿芠呃飯食!湯洛雯畀何浩文寸 __,何浩文,姚懿芠,港姐,港姐2019,湯洛雯,

湯洛雯畀何浩文寸爆。藝人湯洛雯於港姐競選決定中,與(4)姚懿芠玩「快問快答」,因湯洛雯講得太快,令姚懿芠多次表示聽不到問題,湯洛雯笑指對方「呃飯食」, ...


湯洛雯畀何浩文寸爆。


藝人湯洛雯於港姐競選決定中,與(4)姚懿芠玩「快問快答」,因湯洛雯講得太快,令姚懿芠多次表示聽不到問題,湯洛雯笑指對方「呃飯食」,估不到此舉,竟然令藝人何浩文有反應,即在自己的社交網寫:「明明自己問問題嗰時講嘢講到一舊舊,完全聽唔到佢噏乜,仲要話人呃飯食係乜嘢玩法。」隔空寸爆湯洛雯。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!