掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

港姐2019:港姐:Deep V上陣!劉佩玥為生日舉行喪禮 __,劉佩玥,港姐,港姐2019,

劉佩玥認真百無禁忌!《2019香港小姐競選決賽》今晚在電視城舉行,「眾星列陣」環節中的劉佩玥,以DeepV全黑色晚裝上陣,胸前有塊薄紗兼露腿,相當性感 ...


劉佩玥認真百無禁忌!


《2019香港小姐競選決賽》今晚在電視城舉行,「眾星列陣」環節中的劉佩玥,以Deep V全黑色晚裝上陣,胸前有塊薄紗兼露腿,相當性感,跟平常多以少女打扮示人的她感覺很不一樣。劉佩玥稱:「第一次全黑打扮,冇咁少女味,成熟啲,係我一個設計師好朋友為我揀。(有紗遮胸前?)塊紗本身有嘅,多啲安全感!」


原來劉佩玥今次全黑打扮,是為30歲生日舉行「喪禮」,她解釋:「9月9號係我30歲生日,點解黑色?因為進行喪禮,告別29歲,(2字頭)進入墳墓,所以今次我會凝重啲,到下年就會着紅色!」劉佩玥透露今年生日將參與不少圈內、外朋友的慶祝派對,她笑言:「我仲喺張邀請卡上寫自己18歲咋!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!