掃呢頁CODE去手機

2019年9月18日 星期三

【感情冇着落】30歲何珮瑜自嘲年紀大 雪卵攞保障 何珮瑜,娛樂

(攝影:羅慧敏)
何珮瑜表示一有時間就會去雪卵。何珮瑜(Jeana)今天到新城電台宣傳電影《不義之戰》,她表示戲中飾演女警,是入行打得最多的一次,Jeana說:「套戲係 ...


何珮瑜表示一有時間就會去雪卵。 何珮瑜表示一有時間就會去雪卵。

何珮瑜(Jeana)今天到新城電台宣傳電影《不義之戰》,她表示戲中飾演女警,是入行打得最多的一次,Jeana說:「套戲係上年8月拍嘅,夏天好熱,我嘅戲服係皮褸長褲加boot,每日都用汗嚟洗頭 ,日日都好似關公咁,塊面紅晒。」



Jeana又指拍打戲拍到內傷,曾經有一場戲要扮臥底打至內傷,她說:「因為啲衫包到實,冇明顯傷痕,但係拍臥底嗰場戲,返到去刮痧有半邊身呈深紅色,真係內傷。」她又笑指趁自己有氣有力,要多嘗試不同戲路,而今次卻鮮有不用性感演出,她笑說:「都OK呀,可能覺得我年紀大喇,行唔到性感,我30歲喇,每個年紀都有佢嘅階段同埋思想,自己鍾意拍多啲成熟嘅戲路。」問到揀男友是否也要夠成熟?Jeana說:「係㗎,唔想出到嚟似細佬咁。」至於問到感情有着落嗎?Jeana則說:「梗係冇,唔緊要慢慢嚟,我可以去雪卵先,我都諗過㗎,一得閒就會去,休息嘅時候可以去,對女性嚟講係有個保障。」



採訪、攝影:羅慧敏



-----------------------------



-----------------------------

《囚牢之疆》專頁

揭開集中營邪惡面紗

今日新疆 明日香港




鍾意就快D Share啦!