掃呢頁CODE去手機

2019年9月8日 星期日

白雲:出戰《3日2夜》!35E白雲Big波「震」懾台男 __,《3日2夜》,白雲,

白雲加入《3日2夜》戰團呀!無綫節目《3日2夜》出名多索女,好似陳庭欣、陳詩欣、鄺潔楹咁,唔係樣靚就身材正,而擁有35E「胸器」嘅白雲都加入戰團!節目 ...


白雲加入《3日2夜》戰團呀!


無綫節目《3日2夜》出名多索女,好似陳庭欣、陳詩欣、鄺潔楹咁,唔係樣靚就身材正,而擁有35E「胸器」嘅白雲都加入戰團!節目最新一集就係由佢帶大家去到台灣外島澎湖品嘗美食同潛水,但網民都係醉翁之意不在酒囉!


白雲喺節目中不斷換裝,又泳衣、吊帶、小背心,就連着潛水衣都好有睇頭!佢去到海上皇宮時仲獻出第一次,就係食蠔喇!着上超低胸吊帶裙嘅佢介紹點樣燒蠔,雖然隔住個Mon都覺得好食,但都唔夠佢條4吋事業線吸睛,連佢附近嘅阿叔都忍唔住𥄫!


之後佢再到海洋生態公園欣賞水底薰衣草森林,雖然潛水裝上陣,但胸前拉鏈冇拉埋微露線頭,又喺水底晒出長腿,盡展曲線美!跟住去玩水底漫步前,佢就搵教練講解裝備,但身穿短袖低胸上衣嘅佢「胸前」偉大,烏身試拎重超過35分斤嘅頭盔時,心中激盪非常「震」撼,你叫教練雙眼望邊好呀?就算密實白色小背心,亦難掩其豐滿上圍,真係教電視機前嘅觀眾回味無窮呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk  
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!