掃呢頁CODE去手機

2019年9月14日 星期六

莊思敏:終於脫單!39歲莊思敏宣布拍拖晒合照 __,莊思敏,

追月晒拍拖係咩玩法?恭!喜!晒!現年39歲嘅藝人莊思敏(Jacquelin),貴為拿督千金惜感情路不平,多年來尋尋覓覓都未搵到如意中人,近年放風話好想 ...


追月晒拍拖係咩玩法?


恭!喜!晒!現年39歲嘅藝人莊思敏(Jacquelin),貴為拿督千金惜感情路不平,多年來尋尋覓覓都未搵到如意中人,近年放風話好想拍拖,除咗有屋企人安排相睇之外,之前佢亦被東網影過同西裝男食餃子,但佢話對方只係好朋友。Dry到爆嘅佢更曾直言考慮過搵精子銀行,點知鏡頭一轉,今日佢忽然似在社交網宣布拍拖:「The right one bump up in the right time.(對的人在對的時間出現。)」


雖然佢就未有介紹男朋友叫咩名,但見「男友」眼大大梳短髮,戴上眼鏡外型老實穩重,同莊思敏好相襯,唔少藝人好似連詩雅都有留言送祝福,但最好笑係王子涵留言:「點解你要佢美肌?」相信男朋友應該唔會介意嘅!






---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!